First blog

Steeds vaker hoor je erover: Mensen die een reis maken, BN’ers en anderen, ze houden allemaal een blog bij. Blogs over iets dat in het nieuws speelt of over een voorval in het dagelijks leven. Ook ik wil een blog gaan bijhouden, maar niet zomaar. Mijn doel is mensen raken of mensen overtuigen van mijn mening, evenals die BN’ers, laten merken hoe ik denk over zaken die nu spelen en over zaken die het leven van deze personen heeft getroffen. Ik heb een gegrondigde reden om dit soort blogs bij gehouden.

 

Vanaf volgend collegejaar wil ik deelnemen aan de studie Geschiedenis te Rotterdam. En ik hoor de mensen al lachen, geschiedenis, wat heb je eraan? Al die saaie voorvallen van het verleden leren, waarom? Nog meer jaartallen, dan barst mijn hoofd zeker! Nou nee, niet als het aan mij ligt. Wat ik precies wil met Geschiedenis weet ik nog niet. Misschien het onderwijs, misschien de media, misschien de politiek. Op dit ogenblik geeft mijn gevoel de mediakant aan.
 Door middel van de blogs die ik vanaf heden bij wil gaan houden wil ik proberen jullie te overtuigen, zoals ik eerder al geschreven heb, ik wil jullie laten zien hoe ik over belangrijke zaken denk die mij, maar ook jullie, aangaan. Ik hoop door deze blogs te leren, misschien tips en trics te krijgen van mensen die ook ambities hebben met teksten schrijven.

 

Daarnaast wil ik jullie aandacht ook nog even om een gunst vragen. Blogs worden gelezen door voornamelijk mijn vrienden. Daarom zou ik willen dat mijn blogs ook door onbekenden gelezen worden. Zo probeer ik misschien wel ooit op een redactie plaats te komen, lijkt me erg leuk. Kunnen jullie vertellen aan andere over deze site en over mijn blogs? Dat zou ik erg op prijs stellen!

Daarnaast stel ik het zeer op prijs als ik van jullie mag vernemen wat jullie van mijn blogs gaan vinden door middel van een reactie of even een zinnetje op msn!

 

Ik zou zeggen tot snel!

Tom

2 gedachten over “First blog

Geef een reactie

